کوشش فیس بوک برای فریب سنای آمریکا

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، فیس بوک که به دلیل افشای اثرات منفی شبکه های اجتماعی وابسته به خود مانند اینستاگرام تحت فشارهای شدید است، میخواهد سنای آمریکا را با ارائه نتایج تحقیقات علمی مثبت به نفع خود فریب دهد.

کوشش فیس بوک برای فریب سنای آمریکا

در هفته های اخیر معین شده که تحقیقات داخلی خود فیس بوک هم ثابت می نماید استفاده از اینستاگرام اثرات روحی و روانی منفی بر جوانان دارد. قرار است در این زمینه یک جلسه استماع داخلی در سنای آمریکا برگزار گردد و فیس بوک برای خنثی کردن جو منفی بر علیه خود میخواهد در این جلسه نتایج تحقیقاتی را منتشر کند که حاکی از تأثیرات مثبت اینستاگرام است.

آنتی گونه دیوس رئیس واحد امنیت فیس بوک در این جلسه جزئیات کوشش های فیس بوک برای حفاظت از بچه ها و نوجوانان را در فضای آنلاین بیان نموده و به نکاتی مانند ایجاد حساب خصوصی پیش فرض برای افراد زیر 16 سال در زمان پیوستن به اینستاگرام اشاره می نماید.

کارشناسان مستقل می گویند اقدامات فیس بوک در این زمینه به هیچ وجه کافی و دلسوزانه نیست و این شرکت در هفته های گذشته به شدت مورد انتقاد بوده است. بر اساس گزارش نشریه وال استریت ژورنال اینستاگرام خود از اثرات منفی این شبکه اجتماعی بر سلامت روانی کاربران جوان مطلع بوده است.

مارشا بلاک برن عضو جمهوری خواه سنا در این مورد گفته است: فیس بوک می داند که خدماتش فعالانه به جوانان آسیب می زند و خود فیس بوک مجموعه ای از آنالیز های عمیق را در خصوص استفاده جوانان از اینستاگرام انجام داده است.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "کوشش فیس بوک برای فریب سنای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش فیس بوک برای فریب سنای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید