رکود در بازار آهن ، قیمت هر کیلو میلگرد چقدر شد؟

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، حمیدرضا رستگار با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار خرید و فروش آهن در رکود قرار گرفته است و کمتر معامله ای صورت می گیرد، گفت: البته با توجه به فصل پاییز و زمستان این رکود تا حدودی طبیعی است اما بلاتکلیف بودن قیمت ها در بازار فولاد هم بر تشدید رکود بازار آهن اضافه نموده است.

رکود در بازار آهن ، قیمت هر کیلو میلگرد چقدر شد؟

وی با بیان اینکه با وجود تمام صحبت های در معین منطقی قیمت فولا همچنان این موضوع با اصلاح نشده است، افزود: این یک خواسته قانونی فعالان بازار است و باید در رابطه با آن تصمیم مناسب اتخاذ گردد.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن توضیح داد: امروز قیمت هر کیلو میلگرد در بازار 15 هزار 100 تا 15 هزار و 200 تومان است. البته قیمت تیرآهن هم به قیمت میلگرد نزدیک است.

وی افزود: ضروری است راستا توزیع به وسیله فراوریکنندگان و توزیع کنندگان آهن و فولاد کشور به صورت قانونی طی گردد تا بازار به تدریج به تعادل برسد.

رستگار با بیان اینکه دولت و فراوریکننده نباید حق دخالت در بازار توزیع را داشته باشند افزود: برای بهر ه گیری از منافع سالم و یکسان هر بخش باید در قسمت خود برنامه ریزی انجام گردد و نباید فراوریکننده، صادرکننده و توزیع کننده هر کدام ساز خود را بنوازند. اگر بازار از فرایند هوشمندسازی و راستاهای قانونی تبعیت کند قطعا از نوسانات کاذب قیمت و سواستفاده برخی از افراد که در حوزه فولاد نیستند جلوگیری می گردد و بازار به نظم مورد نظر خواهد رسید.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار حوزه فراوری را در صفحه صنعت و معدن وبلاگ کشتی گیران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "رکود در بازار آهن ، قیمت هر کیلو میلگرد چقدر شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکود در بازار آهن ، قیمت هر کیلو میلگرد چقدر شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید