ملانیا ترامپ چشمان دیجیتالی اش را برای فروش گذاشت

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، با وجود سابقه پرچالش خانواده ترامپ در امور خیریه، ملانیا ترامپ از فروش توکن در وبسایت خود اطلاع داد و گفت بخشی از عایدی این کار به بچه ها تعلق خواهد گرفت. کارشناسان این ابهام را نوعی بازاریابی دانستند.

ملانیا ترامپ چشمان دیجیتالی اش را برای فروش گذاشت

به گزارش همشهری به نقل از الجزیره، ملانیا ترامپ وارد بازار توکن شد؛ او با انتشار خبری از فروش توکن های دیجیتال در وبسایت خود گفت و اضافه کرد که اولین اثر، یک نقاشی دیجیتالی از چشمان خود او خواهد بود.

فروش NFT یا توکن های غیرقابل تعویض در وب سایت ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا، در ازای توکن های Solana خواهد بود که در حال حاضر هر کدام حدود 180 دلار ارزش دارند.

ملانیا این NFT ها را در فواصل زمانی منظم در وب سایت خود منتشر خواهد نمود و بخشی از عایدی حاصل از آن به بچه ها اختصاص داده می گردد، اما درصد و روش آن معین نشده است.

آرون دورفمن، رئیس و مدیر عامل یک شرکت خیریه می گوید وقتی گفته می گردد بخشی از عایدی صرف خیریه خواهد شد این بدان معناست که خیریه بخشی جدی از برنامه آن ها نیست؛ این کار یک ترفند بازاریابی است.

خانواده ترامپ سابقه پر چالشی در موسسات خیریه دارند؛ دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود و پس از ماجرا های رسانه ای زیاد پذیرفت از بنیاد خیریه ترامپ به عنوان قلک شخصی استفاده می نموده و متعهد شد 2 میلیون دلار جریمه بین هشت موسسه خیریه توزیع کند؛ در نهایت نیز بنیاد خیریه او منحل شد!

توکن های غیرقابل تعویض، گواهی های دیجیتالی اصالت هستند که می توانند به هنر، موسیقی یا هر نوع فایل دیجیتال دیگری پیوست شوند.

NFT ها مالکیت یک مورد را با ثبت جزئیات در یک دفتر کل دیجیتالی به نام بلاک چین تأیید می نمایند که عمومی و به وسیله اینترنت قابل دستیابی است؛ از بین رفتن یا کپی این توکن ها غیرممکن است.

در حالی که فعالیت در بازار توکن اغلب به عنوان یک تفریح برای کلکسیونر ها مطرح می گردد، نوسان در ارزش های آن ها و نواقص قانونی و پذیرش بین المللی آن ها به عنوان یک چالش قانونی در نظر گرفته می گردد.

منبع: فرارو

به "ملانیا ترامپ چشمان دیجیتالی اش را برای فروش گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملانیا ترامپ چشمان دیجیتالی اش را برای فروش گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید