17 غرفه توزیع ارزاق عمومی ویژه دهه پایانی صفر در اطراف حرم رضوی دایر شد

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد گفت: با هدف تامین اقلام مورد احتیاج زائران در دهه پایانی صفر، 17 غرفه موقت توزیع ارزاق عمومی در اطراف حرم مطهر رضوی دایر شده است.

17 غرفه توزیع ارزاق عمومی ویژه دهه پایانی صفر در اطراف حرم رضوی دایر شد

علی نجفی قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد گفت: مواد غذایی و اقلام مورد احتیاج در این غرفه ها توزیع می گردد، بعلاوه در بوستان غدیر، ریحانه، ثامن و بعضی بوستان های دیگر در شهر غرفه های توزیع ارزاق عمومی پیش بینی شده است.

او اضافه کرد: در این ایام آتش نشانان نیز در آماده باش هستند و از محل های استقرار زائران بازدید خواهند داشت، بعلاوه تمام مراکز رسمی و غیر رسمی بازدید ایمنی و برطرف نقص شده اند و شرط فعالیت و پذیرش زائر در تمام مراکز دریافت تاییدیه آتش نشانی است.

قائم مقام ستاد مناسبت های شهر داری مشهد به فعالیت 6 هزار و 200 پاکبان و پنج هزار باغبان در شهر مشهد اشاره نمود و ادامه داد: در ایام دهه آخر صفر تمام نیرو ها در حال آماده باش هستند

نجفی بیان نمود: در مجموع چهار و 135 سرویس بهداشتی در شهر مشهد متعلق به شهرداری و هزار و 700 چشمه متعلق به آستان قدس در این ایام فعال است، تمام ادارات و 266 چشمه به وسیله مساجد در هسته مرکزی شهر سرویس های بهداشتی را در اختیار زائران می گذارند.

او توضیح داد: علاوه بر فعال بودن این سرویسها، از سایر شهر ها و استان ها نیز سرویس های بهداشتی سیار به مشهد منتقل خواهند شد و با تمام تهمیدات حدود 30 درصد از احتیاج های زائران در این بخش تامین خواهد شد.

قائم مقام ستاد مناسبت های شهر داری مشهد تأکید کرد: برای تأمین آب شرب نیز 319 آب سردکن در هسته مرکزی شهر مشهد مستقر شده و 30 سینک با شیر های برداشت در اطراف حرم مطهر رضوی مستقر می گردد.

طبق اعلام استانداری خراسان رضوی پیش بینی می گردد این استان و شهر مشهد طی دهه پایانی ماه صفر سال جاری میزبان 6 تا هشت میلیون زائر باشد که دستکم 600 هزار نفر از این تعداد زائر پیاده هستند.

وبلاگ کشتی گیران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "17 غرفه توزیع ارزاق عمومی ویژه دهه پایانی صفر در اطراف حرم رضوی دایر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 غرفه توزیع ارزاق عمومی ویژه دهه پایانی صفر در اطراف حرم رضوی دایر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید