فعالیت 263 مربی تخصصی و یاری های اولیه در سطح استان یزد

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد به مناسبت روز جهانی مربی از فعالیت 263 مربی تخصصی و یاری های اولیه در سطح استان یزد اطلاع داد.

فعالیت 263 مربی تخصصی و یاری های اولیه در سطح استان یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ کشتی گیران از یزد، محسن حرازی زاده یزدی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: 263 مربی تخصصی و یاری های اولیه در سطح استان با جمعیت هلال احمر همکاری می کنند.

حرازی زاده اضافه نمود: برنامه ریزی و برگزاری دوره های بازآموزی و بازتوانی استانی و شهرستانی به منظور ارتقا سطح علمی و مهارتی تیم های تخصصی و برگزاری دوره های آموزش تربیت مربی امداد و یاری های اولیه یکی از برنامه های تعریف شده در معاونت آموزش و پژوهش است که با قوت اجرایی می گردد.

او بیان نمود: جمعیت هلال احمر می کوشد با برگزاری دوره های آموزشی، در هر خانواده حداقل یک امدادگر تربیت کند که این افراد با انتقال آموخته هایشان به اطرافیان در صورت احتیاج اقدامات امدادی اولیه را در شرایط اضطراری به حادثه دیدگان ارائه دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: در حال حاضر دوره های یاری های اولیه در تمامی شعب هلال احمر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است و متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب در این دوره ها شرکت کنند.

حرازی زاده با بیان اینکه وبلاگ کشتی گیران در زمان بحران نقش مهمی را ایفا می کنند، اضافه نمود: اطلاع رسانی های این قشر می تواند خسارات احتمالی در بروز حوادث مترقبه و غیر مترقبه را به حداقل برساند.

او با بیان اینکه در دوران کرونایی آموزش ها به صورت مجازی ادامه پیدا کرد، گفت: دوره هایی با عناوین مختلف نیز به صورت مجازی در حال برگزاری است که علاقه مندان می توانند به سایت اموزش همگانی به نشانی khadem.ir مراجعه و در این دوره ها شرکت کنند که پس از قبولی در این دوره ها مدرک معتبر از سوی جمعیت هلال احمر داده می گردد.

این مقام مسئول در انتها خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر استان آمادگی دارد با مربیان مجرب دوره های مختلف امدادی را در ادارات، کارخانجات، مدارس و وبلاگ کشتی گیران برگزار کند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فعالیت 263 مربی تخصصی و یاری های اولیه در سطح استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 263 مربی تخصصی و یاری های اولیه در سطح استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید