قول وزیر صمت برای سامان دهی بازار خودروی داخلی

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، رئیس کمیسیون صنایع مجلس و معادن مجلس گفت: وزیر صمت قول داده که ایده ای را برای سامان دهی بازار خودروهای داخلی به کمیسیون صنایع و معاون مجلس بیاورد.

قول وزیر صمت برای سامان دهی بازار خودروی داخلی

عزت الله اکبری تالارپشتی در گفت وگو با وبلاگ کشتی گیران با اشاره با افزایش قیمت خودروهای داخلی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسات کمیسیون صنایع مجلس قول داده که ایده ای را برای سامان دهی بازار خودروهای داخلی به کمیسیون صنایع و معاون مجلس بیاورد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا در این ایده قرعه کشی فعلی خودرو ادامه خواهد یافت، گفت: این موضوع جزئی است و بیشتر مربوط به سیاست های اجرایی دولت و وزارت خانه است. باید از خودشان در این خصوص بپرسید.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: ما هیچ گاه ناامید نبودیم. با کوشش و برنامه ریزی، هر مسئله ای حل خواهد شد. امیدوارم دولت برنامه خوبی در مورد سامان دهی بازار خودروی داخلی داشته باشد و نگرانی مردم در این حوزه را برطرف کند.

تالارپشتی در سرانجام در مورد زمان ارائه برنامه سامان دهی بازار خودرو از سوی وزارت صمت به مجلس گفت: باید طی هفته های آینده این برنامه ارائه گردد. ما قول این موضوع را گرفته ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قول وزیر صمت برای سامان دهی بازار خودروی داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول وزیر صمت برای سامان دهی بازار خودروی داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید