مشوق های ویژه حق واگذاری زمین در شهرک های صنعتی

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارائه مشوق های ویژه حق واگذاری زمین به واحد های تولیدی که پیش از موعد مقرر تکمیل و راه اندازی شوند، اطلاع داد.

مشوق های ویژه حق واگذاری زمین در شهرک های صنعتی

به گزارش گروه مالی وبلاگ کشتی گیران، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارائه مشوق های ویژه حق واگذاری زمین به واحد های تولیدی که پیش از موعد مقرر تکمیل و راه اندازی شوند، اطلاع داد.

وی اضافه نمود: یک طرح توسعه شهرک صنعتی با حدود 420 هکتار زمین در شهرستان فیروزکوه در دست اقدام است (شهرک شماره دو) که برای تکمیل زیرساخت های آن کوشش خواهیم کرد.

وی در خصوص حل مشکل آب شهرک صنعتی فیروزکوه2، توضیح داد: برای حل مشکل آب از سد نزدیک به منطقه محل شهرک صنعتی سهمیه لازم را گرفتیم و در تامین آب برای این شهرک مشارکت خواهیم داشت تا این مشکل مرتفع گردد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه نمود: زیرساخت های لازم برای استقرار واحد های تولیدی و صنعتی در فیروزکوه فراهم است و از این لحاظ مسئله ای نداریم.

رزم حسینی توضیح داد: به واحد های تولیدی و صنعتی که پیش از زمان مقرر تکمیل و راه اندازی شوند، مشوق های ویژه حق واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مشوق های ویژه حق واگذاری زمین در شهرک های صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشوق های ویژه حق واگذاری زمین در شهرک های صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید