موشک جواب موشک؛ کره جنوبی و آمریکا با 8 شلیک به کره شمالی پاسخ دادند

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، در واکنش به پرتاب هشت موشک بالستیک از سوی کره شمالی در روز یک شنبه، 15 خرداد آمریکا و کره جنوبی هشت موشک بالستیک شلیک کردند.

موشک جواب موشک؛ کره جنوبی و آمریکا با 8 شلیک به کره شمالی پاسخ دادند

به گزارش وبلاگ کشتی گیران، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در بیانیه ای خاطرنشان کرد که این موشک ها اوایل بامداد دوشنبه، 16 خرداد به سمت اهدافی در دریای شرقی که دریای ژاپن نیز نامیده می گردد، پرتاب شده است.

ستاد مشترک ارتش آمریکا در ادامه ضمن محکوم کردن تحریکات موشکی بالستیک کره شمالی از این کشور خواسته است که فورا اقداماتی را که موجب افزایش تنش نظامی در منطقه می گردد را متوقف کند.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی نیز به نقل از ارتش این کشور خاطرنشان کرد که این اقدام نمایشی نشان دهنده توانایی و آمادگی برای انجام حمله دقیق به منبع پرتاب موشک های کره شمالی یا مراکز فرماندهی و پشتیبانی آن است.

یون سوک یول، رئیس جمهور کره جنوبی نیز در سخنانی در روز دوشنبه خاطرنشان کرد که دولت او قاطعانه به هرگونه تحریکی از سوی کره شمالی پاسخ خواهد داد.

موشک های کره شمالی یک روز پس از انتها رزمایش بزرگِ کره جنوبی و ایالات متحده، انجام گرفت که دولت کره شمالی آن را ادامه سیاست های خصمانه واشینگتن علیه خود توصیف نموده بود.

منبع: فرارو

به "موشک جواب موشک؛ کره جنوبی و آمریکا با 8 شلیک به کره شمالی پاسخ دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موشک جواب موشک؛ کره جنوبی و آمریکا با 8 شلیک به کره شمالی پاسخ دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید